phone+420 377 419 001Nejčastější dotazyKontakt

Reklamace a vrácení

Vyplnit reklamační formulář
  • Jak postupovat při reklamaci?
    Zakoupené produkty můžete reklamovat prostřednictvím formuláře.
    Reklamace se řídí obchodními podmínkami.
  • Mohu vrátit nebo vyměnit produkt, pokud je poškozený nebo neodpovídá popisu?
    Ano. Kontaktujte nás na chcisezeptat@drinkito.cz popřípadě na zákaznické lince. Při vrácení zboží postupujte podle kroků ve formuláři níže.
  • Jaký je časový rámec pro navrácení peněz po vrácení produktu?
    Peněžní prostředky jsou vraceny neprodleně, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Vrácení zboží se řídí obchodními podmínkami.
  • Musím platit za náklady na vrácení zboží?
    Náklady na vrácení zboží jsou hrazeny kupujícím. Vrácení zboží se řídí obchodními podmínkami.

Jak postupovat při reklamaci/vrácení

1
Vyplňte reklamační formulář níže
2
Bezpečně zabalte zboží
3
Odešlete jej na adresu:

Distribuční centrum RABEN, Plzeňská 384, 267 61,
Cerhovice

4
O vše se postaráme a dáme vám vědět

Reklamace nebo vrácení zboží

Najdete ho v potvrzovacím e-mailu, na faktuře nebo ve svém účtu po přihlášení.

Chcete k reklamaci připojit soubor? (nepovinné)
Žádný soubor nebyl vybrán

Soubor sem přesuňte nebo jej nahrajte

Procházet