phone+420 377 419 001Nejčastější dotazyKontakt

Nejčastější dotazy

Objednávky

  • Jaký je stav mé objednávky? Můžu jí sledovat?
    Stav vaší objednávky zjistíte z emailu z potvrzené objednávky.
  • Nepřišlo mi potvrzení o objednávce, co s tím?
    Pokud vám nepřišlo potvrzení o objednávce, kontaktujte nás, prosím. Zjistíme, zda je opravdu v našem systému, zda byla správně objednána.
  • Mohu změnit zboží v mojí objednávce?
    Je nám líto, ale jakmile je objednávka potvrzena, přechází do expedice a zboží již nelze změnit. Pokud ale objednávku opravdu změnit chcete, je potřeba původní objednávku zrušit a vytvořit novou.
  • Nejde mi platit kartou, co mám dělat?
    V případě, že vám neprošla platba kartou, zkontrolujte si email s potvrzením objednávky, kde je proklik na platbu v platební bráně a ověřte si, zda skutečně prošla. Proklik je aktivní 30 minut po obdržení.
    Případně si, prosím, zkontrolujte, zda má vaše karta nastavené online platby a v jaké výši.
    Pokud platba neprošla, bude automaticky stornována v průběhu 30 minut a dostanete potvrzení o zrušení objednávky emailem. Můžete pak vytvořit objednávku novou, na dobírku.
  • Můžu u vás zakoupené destiláty dale prodávat?
    V tuto chvíli je zakoupené zboží určeno pouze pro koncové zákazníky. Pokud chcete být naším obchodním partnerem kontaktujte naše zákaznické centrum.

Doručení a platba

  • Jak balíte objednávky?
    K balení používáme pro nás speciálně vyvinuté obaly z vlnité lepenky, které jsou přizpůsobené variabilitě lahví. Prošly pádovými testy u dopravců.
  • Jsou přepravní obaly recyklovatelné?
    Ano, naše přepravní obaly jsou plně recyklovatelné, bez zbytečných plastových výplní, abychom pokud možno, co nejvíce šetřili přírodu a snižovali tak spotřebu plastu.
  • Jaké jsou formy doručení?
    K doručení objednávky můžete využít předem určená místa u Zásilkovna.cz, případně přímo službu Zásilkovna domů. Samozřejmostí je možnost doručení na adresu prostřednictvím Messengera. Tyto služby jsou zpoplatněné.
  • Proč se mi mění nabídka dopravců při změně obsahu nákupního košíku?
    Doprava a cena dopravy se váže na velikost zásilky a přepravní podmínky jednotlivých dopravců.
    Pokud se překročí jednotlivé limity váhy celkově nakoupeného zboží v košíku, nebude daný dopravce pro výběr dostupný.
  • Jaké jsou formy placení?
    Svou objednávku u nás můžete zaplatit kartou, přes Apple Pay nebo Google Pay a dalšími platební možnostmi, které jsou nabízeny platební bránou Comgate.
    Můžete platit rovněž dobírkou.
    Není možné platit tradičním bankovním převodem.
  • Máte i kamennou prodejnu?
    V současné době kamennou prodejnu nemáme.
  • Mám zásilku už několik dní vyexpedovanou a stále nepřišla, co mám dělat?
    V tomto případě zkontrolujte, zda jste dostali odkaz od vybraného dopravce na sledování zásilky. Případně kontaktujte naši zákaznickou linku telefonicky nebo emailem. Kolegové to budou řešit k vaší spokojenosti.
  • Co znamená Garance nerozbití?
    Garance nerozbití souvisí s balením našich zásilek. Ty jsou baleny ve speciální krabici vytvořené z několika vrstev, která prošla i testy pádů. Je to tedy záruka poskytovaná námi vám při přepravě zboží, že se k vám dostane bez poškození.

Vracení zboží

  • Zboží mi bylo doručeno poškozené. Jak mám postupovat?
    Jestliže má zásilka viditelné známky poškození, odmítněte ji převzít a kontaktujte nás, prosím. Pokud zboží přijmete, kontaktujte nás, ať můžeme škodu adekvátně nahradit. Protože k balení používáme speciální krabice, díky kterým by se k vám měla zásilka dostat neponičená, věříme, že se toto nestane nebo jen ve zcela mimořádných situacích.
  • Do kdy mohu nakoupené zboží vrátit?
    Nepoužité a neponičené zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů.

Reklamace

  • Do kdy a jak můžu zboží reklamovat?
    Při splnění reklamačních podmínek můžete zboží reklamovat až 2 roky po jeho zakoupení.

Uživatelský účet

  • Pokud chci u vás nakoupit, musím se registrovat?
    Nemusíte. Nakoupit lze u nás i bez povinnosti registrace. Nicméně registrace přináší mnoho výhod. Máte přehled o vašich objednávkách, informace o akčních nabídkách apod.
  • Co dělat, pokud jsem zapomněl/a své heslo nebo se nemohu přihlásit do účtu?
    Nebojte, je to velice jednoduché. V případě zapomenutého hesla, klikněte na kolonku Zapomenuté heslo a postupujte dle instrukcí na stránkách a následně dle instrukcí v obdrženém emailu. Pokud vám email nepřišel, zkontrolujte si složku spam. Jestliže problémy přetrvávají kontaktujte nás na naší zákaznické lince či prostřednictvím e-mailu.
  • Mohu změnit heslo v účtu?
    Samozřejmě. Heslo lze ve vašem profilu kdykoliv změnit. Stačí jen ve Vašem účtu rozkliknout kolonku Přihlašovací heslo – změnit, napsat vaše stávající heslo a poté nově zvolené heslo.

Nákup pro business

  • Chci si nakoupit pro svoji restauraci nebo bar. Jak postupovat ?
    V současné chvíli není Drinkito uzpůsobeno pro prodej zboží sloužící k dalšímu přeprodeji.
    Kontaktujte, prosím, naše obchodní oddělení na telefonním čísle: +420 377 419 001 nebo pomocí emailu: podpora@stock.cz . Kde vám s nákupem pro Gastro poradí, případně s vámi zpracují první objednávku.